Saraswathi dhyanam

Saraswathi dhyanam



 



Translated by



P.R.Ramachander



 




( I was not aware of this stotra and it was brought to my
notice by one Ms Lakshmi 
Balasubramanian. Thanks to her. I could later locate it  in Dhinamalar)



 



1. ஸரஸ்வதி
நமஸ்துப்யம் வரதே காமரூபிணி



வித்யாரம்பம்
கரிஷ்யாமி ஸித்திர் பவதுமே ஸதா



 



Saraswati namastubyam Varadhe kamaroopini |



Vidhya rambam karishyaami Siddhir bavathu mesadha ||



 



I salute   Goddess Saraswathi, Who grants
boons   , takes  any form she desires,



And I start  my education May  I
always attain success



 



 



2. ஸரஸ்வதீம்
சுக்லவாஸாம் ஸீதாம்சு ஸமவிக்ரஹாம்



ஸ்படிகாக்ஷஸ்ரஜம்
பத்மம் புஸ்தகம் சுகம் கரை



 



Saraswathim Shukla 
vaasam  seethamsu sama vigrahaam



Spatikaksha srajam 
padmam  pusthakam  cha sukham karai



 



Sarswathi  who is
dressed  in white, who has form similar
to moon



 



Who has crystal like eye lotus garland and holds
book  and parrot in her hands



 



 



3. சதுர்பிர்த்தததீம்
தேவீம் சந்த்ரபிம்ப ஸமானனாம்



வல்லபாம்
அகிலார்த்தானாம் வல்லகீ வாதனப்ரியாம்



 



Chathurbhir artha dadathim  devim  Chandra
 bimba 
samaananaam



Vallabhaam  
akhilarthaanaam  vallaki
vadhana  priyam



 



She who grants four types 
of wealth, who s like  the  form of moon



She who is an expert in all type  of meanings 
and one who  loves to play  the veena



 



4. பாரதீம்
பாவயே தேவீம் பாஷாணாம் அதிதேவதாம்



பாவிதாம்
ஹ்ருதயே ஸத்பி பாமினீம் பரமேஷ்புன



 



Bharathim 
bhavaye  devim , bhashaanaam adhi
devathaam



Bhavithaam hridhaye sathbhi  bhamineem 
parameshpuna



 



I think of you  as
Bharathi, the goddess  who controls all
languages



I imagine  in my
mind, the true lady  who is again the
great god



 



5. சதுர்புஜம்
சந்த்ரவர்ணாம் சதுரானன வல்லபாம்



நமாமி
தேவி வாணீ த்வாம் ஆச்ரிதார்த்த பர்தாயினீம்



 



Chathurbhujaam   Chandra
 varnaam 
chathuranana  vallabhaam



Namami devi vaani thwaam 
aasrithartha  pradhaayineem



 



She who hs four hands, has  colour of moon, wife of the four headed  god



I salute  you
goddess  Saraswathi who grants all wealth
that one who surrenders to you asks for



 



6. பாஹி
பாஹி ஜகத்வந்த்யே நமஸ்தே பக்தவத்ஸலே



நமஸ்துப்யம்
நமஸ்துப்யம் நமஸ்துப்யம் நமோ நம



 



Pahi, pahi jagath 
vandhye  , Namasthe  baktha 
vathsale



Namasthubhyam Namasthubhyam Namasthunhyam  namo nama



 



Protect  , protect
of oh goddess  saluted by the world, Salutations
 to one 
who is loved by her  devotees



I salute you, I salute 
, I salute you  , I salute you,
salutations  and salutations



 



7. பாசாங்குச
தரா வாணீ வீணாபுஸ்தக தாரிணீ



மம
வக்த்ரே வஸேந்தித்யம் ஸந்துஷ்டா ஸர்வதா சிவா



 



Paasangusa  dharaa
Vaanee  , veenaa  pusthaka dharinee



Mama  vakthre
vasenthithyam santhushtaa  sarvadhaa  Shivaa



 



Oh Vani who holds 
rope and goad  , Who carries  Veena 
and Book



Please live   in
my  neck and always   satisfy  
Goddess Parvathi



 



8. சதுர்தசஸூ
வித்யாஸூ நமதே யா ஸரஸ்வதீ



ஸாதேவி
க்ருபயாயுக்தா ஜிஹ்வாஸித்திம் கரோதுமே



 



Chathurdasashu 
vidhyaasoo namathe  yaa  saraswathi



Saa devi  
krupayaa   yukthaa, jihwaa  sidhim 
karothu may



 



I salute  the
forty  types of knowledge , I salute  goddess 
Saraswathi



Oh Goddess  by your
mercy  make  my tougue 
powerful and capable 



 



9. பாஹிமாம்
பாவனே தேவி ரக்ஷ ராக்ஷஸநாசினி



அவ
மாம் அம்புஜாவாஸே த்ராஹிமாம் துஹினப்ரபே



 



Pahi mam 
bhavane  devi   raksha  
Rakshasa  nasini



Aava  maam  ambhujaa vaasr   thraahi maam   thuhina  
prabhe



 



Protect my 
meditation of you  , oh
goddess  , Prottect oh destroyer  of asuras,



Protect my understanding  
oh goddess  who lives  in lotus , and  look after 
me oh goddess  who loves mon light



 



10. தேஹி
தேவி கலாதாஷ்யம் வாணி வாக்படுதாம் திச



ஸரஸ்வதி
ஸூதான் ரக்ஷ கலே பாலயமே குலம்



 



Dehi devi kaladh akshyayam  vaani 
vaakpaduthaam   dhisa



Sarasvathi suthaan rakshe , kale  palaya 
kulam



 



Oh Goddess , oh godess  
grant  me endless arts and  ability to  
talk



Oh Goddess saraswathi protect the arts   of my son , protect my clan

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.